
Nauczyciel konsultant ds. edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej w Regionalnym Ośrodku Doskonalenie WOM w Katowicach, adiunkt badawczo-dydaktyczny Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego, trenerka TUS, mediatorka, coach, tutor, mentor w edukacji, oligofrenopedagog, podnosząca kwalifikacje w tematyce neuroróżnorodności. Pracuje nurtem Terapii Skoncertowanej na Rozwiązaniach. Autorka i współredaktorka licznych popularnonaukowych i naukowych publikacji i artykułów w tematyce kompetencji nauczycielskich oraz wspomagania procesu kształcenia i wychowania dzieci w wieku wczesnoszkolnym, również uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi.
Samoregulacja to podstawa, gdy emocji jest wyprawa – jak wspierać dobrostan dzieci w praktyce
Tematyka podjęta podczas warsztatów:
- podstawy samoregulacji: czym jest i dlaczego jest kluczowa dla dobrostanu dzieci,
- rozpoznawanie i nazywanie emocji,
- praktyczne strategie wspierania samoregulacji – techniki i ćwiczenia, które nauczyciele mogą wprowadzić w codziennej pracy z uczniami.
Podczas warsztatów nauczyciele poznają przykłady dobrych praktyk, wspierania dobrostanu dzieci, które mogą wykorzystać podczas pracy z zespołem klasowym, przez gry i zabawy w tematyce emocji, zarządzania stresem czy budowania pozytywnego klasowego środowiska.