Dorota Kujawa-Weinke
O ocenianiu i motywacji w edukacji dzieci i młodzieży w wielokulturowej klasie
Opis:
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób tworzyć wymagania i oceniać dzieci i młodzież z doświadczeniem uchodźczym. Przyjrzymy się również wspieraniu motywacji uczniów/uczennic w wielokulturowej klasie i jej filarom: autonomii, warunkom do rozwoju, stawianym celom oraz komunikacji. Uczestnicy poznają także techniki wspierające motywację uczniów/uczennic oraz dowiedzą się, jak w różnorodności integrować swoich podopiecznych. Temat zostanie ujęty w sposób uwzględniający wszystkie osoby w klasie.
Dorota Kujawa-Weinke – Trenerka, edukatorka i nauczycielka z 17-letnim stażem. Prowadzi bloga edukacyjnego inspirowniaedukacyjna.blogspot.com i stronę internetową www.dorotakujawa-weinke.pl. Współpracowała jako mentorka oceniania kształtującego w kursie CEO i mentorka kursów w fundacji „Szkoła z klasą”, jest też autorką kursu ORE o ocenianiu w edukacji zdalnej. Otrzymała tytuł Edukatora Roku 2020. Lubi kontakt z przyrodą, spacery i jazdę rowerem, czytanie i słuchanie jazzu.