
Od 21 lat związany z edukacją pedagog szkolny i psycholog pracujący z młodzieżą, rodzicami oraz młodymi dorosłymi. Jako nauczyciel specjalista związany z dwiema publicznymi katowickim szkołami ponadpodstawowymi. Ekspert z obszaru zdrowia psychicznego nastolatków. Przy projektach i szkoleniach współpracował z Uniwersytetem Śląskim w Katowicach, Akademią Humanitas w Sosnowcu oraz Instytutem Doskonalenia Nauczycieli Wiedza w Katowicach. Realizował działania dotyczące profilaktyki zdrowia oraz dobrostanu w ramach działań UNICEF w Polsce oraz w ramach projektów Erasmus na Cyprze i w Finlandii. Od wielu lat prowadzi inspirujące międzynarodowe wymiany uczniów z duńską szkołą w Hojer. W współpracy z organizacjami pozarządowymi był konsultantem telefonu wsparcia projektu The Presja oraz prowadził wsparcie psychologiczne dla osób z doświadczeniem migracji i stresu mniejszościowego. Specjalizuje się w tematyce profilaktyki rówieśniczej, promocji zdrowia oraz poradnictwa psychologicznego.
Posiada kwalifikacje doradcy zawodowego, terapeuty osób w spektrum autyzmu oraz terapeuty pedagogicznego. Od wielu lat edukuje młodzież i dorosłych w obszarze psychologii społecznej. Obecnie kształci się jako terapeuta w podejściu Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Uważni i Odważni – jak rozwijać uważność młodzieży na własny dobrostan oraz w jaki sposób budować gotowość do szukania wsparcia z wykorzystaniem filozofii Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach
Warsztat zakłada udział uczestników (nauczycieli, edukatorów, instruktorów pracujących z młodzieżą w wieku 13 – 20 lat) w ćwiczeniach, które mogą być przez nich wykorzystane w przyszłości w pracy z grupą. Bazując na filozofii Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach uczestnicy dowiedzą się jak budować w społecznościach angażujące podejście do kwestii komunikacji w obszarze zdrowia psychicznego. Poprzez ćwiczenia prowadzone w diadach oraz większych zespołach uczestnicy nabędą wiedzę o psychosomatycznych oznakach trudności, które mogą świadczyć o kryzysie dobrostanu. Uczestnicy będą mogli doświadczyć w jaki sposób motywować nastoletnie osoby do bezpiecznych sposobów regulacji emocji oraz szukania profesjonalnej pomocy.